Alla medlemmar i Svenska IF-båtförbundet kan låna Prydamari! Hemmahamn är Segel Sällskapet Gäddviken på Kvarnholmen i Nacka, ett centralt läge i Stockholm.  Prydamari SWE 3149 är OIF:s egen IF-båt som köptes in våren 2014 för att underlätta för alla intresserade att segla IF-båt!PrydamariBeskurenPrydamari midsommar 2015. Foto Malin Hjertkvist

Prydamari har rustats till kappseglingsbåt med bra trimfunktioner och fin botten. Det blir enkelt för dig som har långt till tävlingar att vara med på tävlingar i Stockholm med omnejd. Du kan givetvis ta med egna tävlingssegel, annars finns ett fullt fungerande tävlingsställ att tillgå och ett cruisingställ med stor + genua + fock + spinn. Båten är fullt semesterutrustad med kök, lanternor, ström, tampar, ankare mm.

PRISER hela säsongen 2019 (för ungdom där alla i besättningen är under 21 år och deltar i regatta är hyran halverad:)
En tävlingsdag 500 kr, två tävlingsdagar 750 kr, SM-veckan 3000 kr.
En helg 750 kr.
En vecka 3000 kr.

Du bokar enklast via epost Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den. eller telefon Fredrik Wigelius 0768307184. Det utgår en bokningsavgift och båten är bokad när bokningsavgiften är betald. Om du inte är medlem i IF-förbundet tillkommer medlemsavgift 250 kr/år. Fullständig betalning skall vara utförd före båten lämnar bryggan. Betalning sker till OIF:s plusgirokonto 508879-4. Bokningsavgift för veckohyra är 1000kr, för helg och tävling 500kr, för SM 1000kr och dras av från totalbeloppet vid slutbetalning.

>> Lånerutiner Prydamari 2018 {jcomments on}